sobota, 7 maja 2016

RECENZJA: ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ


Czasami w moje ręce wpadnie książka, przeczytam ją i stwierdzę, że była w ogóle nie warta mojej uwagi. Czasami jednak dzieje się tak, że przeczytam jakąś książkę i nie umiem o niej zapomnieć. Taką właśnie książką jest "Zanim się pojawiłeś".

Will Traynor miał wspaniałe życie, piękną dziewczynę, niezwykłe podróże. Chyba każdy by tak chciał, prawda ? Pewnego nic nie znaczącego dnia wszystko się zmieniło. Will wyszedł ze swojego domu i wpadł pod koła motocyklisty, wyszedł z tego, ale do końca życia został kaleką. KONIEC podróży, luksusowego życia, kosztowania wykwintnych dań. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, wszystko straciło swój blask. Nie jest w stanie chodzić, samodzielnie jeść, ani nawet się ubrać. Myślę, że nikt nie zasługuje na taki los.


Lou Clark jest zwykłą dwudziestosześcioletnią dziewczyną. Kocha zwariowane stroje i swoją pracę w kawiarni Bółka z masłem. Pewnego dnia zostaje zwolniona, jej rutynowe życie zostaje przerwane. Lou jest zmuszona poszukać nowej pracy. I tak oto los łączy ją z Willem, zostaje jego opiekunką.



Ta książka dała mi sporo do myślenia. Pokazała jak nasze życie może się zmienić w zaledwie parę sekund. Jak okropne są wypadki, jak czuję się człowiek poszkodowany, jak głęboko może sięgać ludzki smutek. Dawno nie spotkałam się z tak doskonałą pozycją. Moim zdaniem wydawnictwo Świat Książki w pakiecie powinno wysyłać także paczkę chusteczek :D 

Okładka książki jest cudowna. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nie mogę się doczekać 10 czerwca, kiedy będę mogła zobaczyć ekranizację, w której będzie występował mój ukochany aktor. 

Paroma słowami : MUSICIE PRZECZYTAĆ, WSPANIAŁA, WZRUSZAJĄCA, DAJĄCA DO MYŚLENIA, JEDYNA W SWOIM RODZAJU, WYPEŁNIONA SMUTKIEM JAK I NADZIEJĄ. 

MOJA OCENA : 10/10 ♥

                    Za niezapomniane chwile z książką
                 bardzo serdecznie dziękuję wydawnictwu
                             Świat Książki ♥