niedziela, 12 czerwca 2016

RECENZJA : "MASTER"

Brutalny świat finansowego imperium, jest nam zwykłym ludziom nieznany. Jednak gdy wgłębimy się w niego głębiej możemy dowiedzieć się jak działa korporacja. Dowiemy się także, że istnieją tacy ludzie jak masterzy = to oni dyktują warunki, nigdy nie wybaczają, nigdy nie zapominają. "Witam, w brutalnym świecie finansowego imperium, witam w korporacji".


Aleks Rymer to istny mistrz swojego zawodu. Nic nie jest w stanie powstrzymać go od zrobienia dobrej transakcji. Jego szef w Green Stone z Nowego Jorku przenosi go do Warszawy. Cel Aleksa jest bardzo prosty : wzbudzić w nowych współpracownikach strach, w końcu muszą wiedzieć, że to on rozdaje karty. 
Jest bezlitosny, cierpliwy i bystry jak nikt inny. Jego głównym zainteresowaniem są kobiety. Blondynki, brunetki, długonogie lub nie. Ważne żeby miło spędzić czas.
 W krótkim czasie zdobywa rzeszę ludzi, którzy są w stanie zrobić dla niego bardzo wiele. Tak naprawdę w całej okrutnej korporacji chodzi o grę : grę o pieniądze, życie, podziw, szacunek. Jeżeli jesteś słaby jesteś nikim, musisz umieć dla korporacji zrobić wszystko. Dosłownie wszystko. 
Oprócz Aleksa poznajemy jeszcze wielu różnorodnych finansistów :
Karolinę, Maksa, Beatę, Vichiego, Martę oraz wielu innych. Każdego z nich będziemy mogli poznać z różnych stron i w choć małym stopniu poznać ich życie. 

Fabuła książki "Master" jest tak rozbudowana, że nie byłabym w stanie jej całej streścić. Dawno nie czytałam tak dobrej i zarazem interesującej książki. Wszystko co przeczytałam na tych 500 stronach było świeże. Nie była to powieść taka sama jak wszystkie inne z tego gatunku. "Master" jest wyjątkowy w każdym rodzaju. Mimo wielkości jak i grubości "połknęłam" ją w zaledwie jeden dzień. Na początku było mi trudno ze względu na to, że książka nie posiada rozdziałów, ale po 60 stronach przywykłam i dałam się nieść kolejnym stronom. Główna postać czyli Aleks jest bardzo dobrze wykreowana. Jego charakter jest niezwykle zmienny, możemy go poznać z zarówno tej złej strony jak i dobrej strony. 
Jednym z wielu plusów tej powieści jest oczywiście to, że jest ona napisana przez polskiego, wyśmienitego autora - Olgierda Świerzewskiego. Co prawda nie czytałam jego debiutanckiej powieści, ale jak najszybciej muszę to zmienić !
"Mastera" polecam z czystym sercem każdemu. Podczas czytania bawiłam się tak dobrze, że nie zauważyłam iż pół soboty minęło, a ja zbliżam się do końca. Jeżeli chcecie wciągnąć się w sieć intryg, brutalny świat korporacji i pięknych kobiet koniecznie sięgnijcie po tą powieść ! W dodatku okładka idealnie nawiązuje do całej powieści, a dodatek w postaci karty świetnie wypada na zdjęciach :)

MOJA OPINIA :
(9/10) ♥

FANPAGE OLGIERDA ŚWIERZEWSKIEGO - https://www.facebook.com/olgierd.swierzewski.master/
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z "MASTEREM" KLIKAJCIE TUTAJ - http://muza.com.pl/literatura/2392-master-9788328703094.html

                         ZA TO, ŻE MOGŁAM WEJŚĆ
                     W ŚWIAT KORPORACJI SERDECZNIE
                      DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU MUZA ♥