piątek, 29 lipca 2016

SPOTKAJ NINĘ REITCHER NA PLENERZE CZYTELNICZYM W GDYNII!

Witajcie! Ostatnio recenzowałam książkę, która skradła moje serce. Chodzi oczywiście o "Ostatnią spowiedź". Jeżeli jeszcze nie czytaliście tej powieści, lub mojej recenzji koniecznie to nadróbcie! 
Jeżeli zakochaliście się w niej tak jak ja, to mam dla was wspaniałe wieści!
Możecie spotkać autorkę Ninę Reitcher na plenerze czytelniczym w Gdynii już 31 lipca o godzinie 15:00.

O wydarzeniu:
Oprócz tego, że będziecie mogli zobaczyć autorkę na żywo i zdobyć jej autograf, do wygrania będzie również 30 egzemplarzy powieści.
Ważne tylko aby:
1. Oznaczyć się na wydarzeniu (link)
2. Odebrać ulotkę i wpisać nazwisko (jedynie na potrzeby losowania)
3. Zjawić się punktualnie
4. Losowane będzie aż 30 książek.

Gdzie odbywa się EVENT?
Spotkanie odbędzie się w niedzielę 31.07 o 15.00 pod scenę główną V Nadmorskiego Pleneru Czytelniczego.
W trakcie wywiadu zostaną rozlosowane powieści, które odebrać będziecie mogli po skończonym spotkaniu w namiotach Wydawnictwa Novae Res (48 i 49).
Po skończonym spotkaniu przewidziana jest sesja podpisywania książek, trwająca do godziny 17.00
Więcej o tym wydarzeniu możecie dowiedzieć się na facebookowej stronie wydarzenia -> SPOTKAJ NINĘ REITCHER NA PLENERZE CZYTELNICZYM W GDYNII!

Więc jeżeli ktoś jest mieszkańcem Gdynii, lub w tym czasie przebywa tam na wakacjach serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w samym wydarzeniu jak i konkursie, bo naprawdę warto. 

SPOTKANIE ORGANIZUJE
WYDAWNICTWO
NOVAE RES ♥