sobota, 20 lutego 2016

Recenzja : ,,Ogień i Woda" Victoria Scott

          Witajcie w recenzji ,,Ogień i Woda" Victorii Scott. Wyobraźcie sobie, że wasz brat jest nieuleczalnie chory, nagle pojawia się jedna, jedyna szansa aby go uratować, podejmiecie się jej ? 
            Tella Holloway przeprowadza się do dziury zabitej dechami. Przebojowa dziewczyna tęskni za internetem, przyjaciółkami  i porządnym manicurem. A właściwie po co się przeprowadza ? Po to aby jej brat mógł oddychać świeżym powietrzem ! Cody jest nieuleczalnie chory. Lekarze nie dają mu żadnych szans na przeżycie.  Pewnego dnia na łóżku Telli pojawia się tajemnicze niebieskie pudełko, pudełko, które zaprasza ją do Piekielnego Wyścigu. Nagroda jest tylko jedna : lekarstwo dla osoby którą kochasz najbardziej. Oczywiście bohaterka podejmuje się wyzwania. Jedzie do Old Red Museum na proces selekcji pandory. Pandora to twoja jedyna szansa na przetrwanie Piekielnego Wyścigu. Tella musi wybrać jedno z kilkunastu jaj, ale czas śpieszy. Każdy uczestnik będzie musiał przejść przez cztery etapy : dżunglę, pustynię, ocean i góry. Czy można ufać komukolwiek skoro cel każdego jest taki sam ? 
           Powieść Victorii Scott pędzi jak rozpędzony rollercoaster, dzięki czemu nie masz nawet chwili na wzięcie oddechu. Tak jak jest napisane na okładce ,,Ogień i woda” chwyta za gardło i nie puszcza. Książka zachwyciła mnie i jestem nią całkowicie oczarowana !  Victoria Scott jest mistrzynią kreowania świata i dobrych postaci. 
        Autorka mieszka w Dallas wraz z mężem i córeczką. Jeżeli jeszcze nie czytaliście tej wspaniałej książki to jak najbardziej wam ją polecam.  Na lubimyczytać książkę oceniłam na 9/10. Związałam się z Tellą ponieważ w bohaterce widziałam siebie. Ja jako osoba dla, której rodzina jest najważniejsza z łatwością rozumiałam niektóre decyzje głównej bohaterki. Dla ludzi, których kocham także wystartowałabym w Piekielnym Wyścigu.
      Przez te 363 strony bawiłam się tak dobrze, że gdy zobaczyłam, że do końca zostało mi jeszcze 10 stron zmartwiłam się. Jeżeli zaczniesz czytać tą książkę zostaniesz wrzucony do dżungli gdzie czają się niebezpieczne zwierzęta a deszcz nie przestaje padać oraz do suchej pustyni gdzie każda kropla wody ma ogromne znaczenie. Przeprawicie się przez głęboką rzekę oraz stoczycie walkę z groźnym niedźwiedziem. Pokochacie pewnego chłopaka, który daje Telli poczucie bezpieczeństwa i ochronę.
    Jeżeli jesteś fanem Igrzysk Śmierci to nie zastanawiaj się i kupuj tą powieść jak najszybciej ! Macie moją gwarancję, że książka będzie tak genialna że przeczytacie ją w jeden dzień ! Ah jak ja kocham książki, które wrzucają nas w istny wir emocji, siły i uczuć ! Wyczekujcie kolejnych recenzji i zapamiętajcie pewien czytać z książki ,,Ogień i woda” : ,,Każdy z nas ma w domu jakiś powód , dla którego walczy” !


                                               Za możliwość przeczytania książki chciałabym
                                               bardzo serdecznie podziękować wydawnictwu IUVI ♥